Meest gestelde vragen

Wat is de bezorgtijd?

Een bestelling zal maximaal 2 uur onderweg zijn. Het streven is echter om alle bestellingen binnen een uur te bezorgen.

Kan ik ook na 13.00 uur een bestelling plaatsen?

Ja, ook na 13.00 uur kan je een bestelling paatsen. Is de bestelling nog voor die bewuste dag, dan graag in overleg met de klantenservice (088-5700800) Je kan 24/7 je bestelling plaatsen.

Kan ik op factuur betalen?

Alleen bedrijven kunnen op factuur betalen, bij de bestelling kan dit worden aangegeven op het bestelformulier.

Ik heb al een bestelling geplaats, kan ik nog wat veranderen?

Tot 2 uur voor de bezorgdtijd is het nog mogelijk de bestelling aan te passen. Dit kan via de klantenservice (088-5700800) of per mail info@lunchbezorgen.nu.

Bezorgen jullie ook op zaterdag?

Ja, wij bezorgen ook op zaterdag, maar wel in overleg met de klantenservice (088-5700800)

Als ik iets buiten de kaart om wil bestellen waar kan ik dan terecht?

Neem als je iets buiten de kaart om wil bestellen graag contact op met de klantenservice (088-5700800) zij helpen je graag verder.

Bezorgen jullie ook op zondag?

Ja, wij bezorgen ook op zondag, maar wel in overleg met de klantenservice (088-5700800).

Hoe ver van tevoren dient mijn bestelling te zijn gedaan?

De voorkeur is om de bestelling uiterlijk 2 uur voor de gewenste aflevertijd te plaatsen. Echter is het raadzaam hier niet mee te wachten in verband met eventuele drukte. Bestellingen binnen de 2 uur graag in overleg met de klantenservice (088-5700800)

Kan ik een lunch plannen voor over een week of een maand?

Je kunt jouw lunch van tevoren bestellen door dit aan te geven bij tijdstip en datum in het bestelformulier.